Thursday, November 22, 2007

yg terAMAT busan

dunno why, yg aku tahu minggu nih amatlah menyesakkan dada bila langsung tak ada mood nak bekerja. pagi tadi, amat tertekan bila once i woke up, i realized yg hari nih baru khames..ingat dah jumaat!!!!

kenapakah berperasaan begitu ?

entah la kan. mayb sebab aku tak dek selera makan la skang nih.(eh, ape lak hubung kaitnya?). owh, mayb because lama-lama i get annoyed ngan sesetgh org kat sini. no, bukan sebab keje (ada gak sket sebenarnya) tp benda2 lain yg sampai nak kacau my privacy..like i mentioned before, diorg tgh sebok2 carikn jodoh untuk aku. ye, aku tau, diorg nak menolong, thank you so much but, plis..ples.. n plis.. semua benda ada limit kan? jgn la sampai apa yg aku browse nak intai gak..kekonon kot2 kuar la gambo kengkawan lelaki aku.. or..sebok nak baca dlm ym aku..privacy plisssss..

n plis...jgn guna alasan aku blom kawen, n blom ada anak sebagai satu punca kenapa aku tak bley apply cuti..hello..i hav my own time. then, sukahati la kan cuti nak buat ape pon, nak balik jumpa mak ke, nak berfuye2 ke, nak guling2 jek depan tv ke..biar la aku nak buat ape pun..

n mayb jugak aku tension sbb ada staf aku sorg nih asyik mc, el, hilang. ari tuh kata migrain, then kata demam, then mak sakit, last wik cirit birit, awal minggu ni sakit gg, hari nih nak g cabut gg..mcm2..i'm totally fed-up la. nak marah2 sgt pun, semuanya tua2 dari aku. i should hav some respect i guess, but, i'm too afraid kalau2 saba aku nih hilang, n terus aku buakkan segala2nya.. takut ada yg tak konfem karang.

hhmmmppppp....i totally depressssed..i need a break!

2 comments:

m said...

banyakkan istighfar..itu paling penting...

ada masa terluang untuk gembira, gunakan sebaiknye...makan ice cream, tgk wayang, balik kampung..heheh...

nizan zakaria said...

a'a la kan
dah lamaaaaa tak makan ais krim sambil ayun2 kaki ..

bestnyeeeeeee