Tuesday, November 06, 2007

this coming thursday(this deepavali to be exact) i'll be off to my hometown for certain reasons

reason one
i will attend an assessment kat sungei petani. my preparation toward this? a big no-no. sume attempt aku failed ok...so just wish me the best of luck and pray the best for me, sapa doa aku janji sayang dia lebey.. ok?

reason two
rasa macam nak relaks kan diri. though tak dek la benda teruk jadik kat aku lately nih, but, i'm feel like exhausted. kenapakah? entah, dah busan dengan rutin hidup dan sume masalah duniawi kot. heharap dengan tertgk nya rumah aku kat kepala batas tuh, lega la kot hati aku sket nnt. tp sempat ke? benda alah tuh dah la dari jumaat sampai ahad..hahahha amek EL la selasa nnt.. ngehngehngeh

reasons three
owh, sebenarnya ada dua reson jek. saja ezejeret!

2 comments:

Hambali ® said...

whoa whoa
nak p ptd assesment di SP ye
sama tempat aku assesment dulu tu
nak tips dak ?

nizan zakaria said...

naakkkkkkkkkkkk