Thursday, November 15, 2007

sendiri dan sunyi

jam dah 0749, sejak dari 0719 i swipe in, still sampai sekarang tinggal sorg2 dalam department nih. even kat floor ni pun ada la dua tiga org..mana semua orggggg??? public holiday kah?

owh, tak jugak, since sampai sini last monday, sampai la malam tadi kat umah pon macam tinggal sorang2. rumet ku pun dah tidak daku berborak, hosmet lain sibuk sangat gamaknya. kalau yg ada pun, duk diam2 dlm bilik. smlm layan nanny mcphee sorg2..movie abis, met pun balik, but, on that time, dah nak tido..

lebih menyedihkan, balik kepala batas hari tuh pun, sekejap je umah tu bising2, then, kena g sungai petani, bila balik tingal mak bapak ngan chu yah. tp chu yah spm, dia sebok ngan buku nya, aku tido, dia berjaga, aku berjaga dia tido..

mana pegi semua org yg selalu membuat aku ketawa suka????? owh, sungguh sedih menjadik lonely..

am i a loser?

deeeemmmmmmm!!!

3 comments:

aniza said...

alaaa sian nye osmet i sorang nih. nape tak call aku je, aku akan wat ko tertawa cam aku ada kat sebelah je ahaks

sorry nizan. bulan nih mmg aku pulun habis ngan bisnes aku. nih dah beberapa hari tido 2-3 jam je. sian tak ngan aku.

nizan zakaria said...

niza
sekarang aku dah faham perasaan anak2 yg punya mak bapak sibuk ngan bussines.

takpe, ko sibuk la sekarang, jgn esok dah ada anak ko sibuk mcm sekarang, sian anak2 kau ..

aniza said...

betul tuh.

sbb tuh aku nak serius ngan bisnes aku skrg utk 1-2 thn. pastuh retire awal. jadi suri rumah yg masih leh generate income.

nak tgk anak2 membesar depan mata :D