Monday, November 05, 2007

biar ku bawa diri ku jauh jauh, supaya mereka tahu, betapa ikhlasnya hati aku

beberapa benda yg perlu di beritahu dan hendak diberitahu

cerita satu

semalam menonton movie kat HBO. pasal sorg black lady yg terlalu rigid dan cerewet dlm soal pilih lelaki. dia nak black guy yg ada education, keje bagus, kemas, bersih, berdisiplin..semua2 la. but, last2 dia end up ngan white man yg keje biasa2 jek..the point is, macam biasa, mamat omputih tu soooo sweeet.. :)

cerita dua

semalam masa jog kat titiwangsa 2.7km tuh (matila..aku still tak dpt lari bwh 14 minit, camne la nasib aku wiken nih) tetiba ada karnival wanita kat titiwangsa. and health test. and seperti yg dijangka i hav an excessive(betul ke eja nih?) of FAT. dem la! tp in other part, my blood pressure a little bit low 96/69. compared to my met 110/85 (met aku selalu sakit). adakah ini bermakna aku lebih tidak sihat dari met aku? so, as a result, aku kena buang sume lemak tuh. tp kalau aku diet betul2 nnt, blood pressure makin turun..abih camno? a-ha! ape kata aku g buat liposuction..seswai tak? hikhikhik

cerita tiga (this is the serious one, MAJOR serious!)

i did a mistake last week. ada betulnya apa yg kawan aku ckp '..kenapa ko nak interfere org lain yg still tak dek kata putus..u make thing become even worst!..'
yes, mmg aku mengaku aku mengacau kisah org lain. tp aku tak sengaja. dan aku tak dek niat apa2 pun. so, to this some one who is soo close to me, i am so sorry. ribuan maaf. aku tak dek niat nak sakit kan hati kau..aku janji aku tak kan kacau dan aku pun tak kan dtg dekat lagi dengan benda macam nih.

biar ku bawa diri ku jauh, macam dulu ..

No comments: