Friday, April 11, 2008

selamat hari raya

senin lepas, aku ckp ngan budak umah, aku dah tak sabar nak raya. infact kat telinga aku (on that time) sedang terngiang ngiang lagu raya.

mcm biasa, mmg la budak2 tu pelik kan? ape ke hal nya dah menggedik nak raya. baru bulan apa?

tp beberapa minit kemudian, sedang kami bertiga (atas muka bumi ini...) menonton rancangan kegemaran, kuar la pulak iklan ringtone siti nurhaliza. back ground lagu iklan tu, lagu raya siti yg 'sesuci..lalal.., sesuci...'

hahhaha

that's it la man...bukan aku sorg je meroyan n kemaruk nak raya okehhh...siap iklan tivi pun dah tak sabar nak raya...dan malam tadi, sedang aku separuh sedar tgk american idol, kuar lagi sekali iklan tuh, dan serta merta membuatkan daku menjadi segar bugar kembali..ngehngehngeh

macam budak budak!

No comments: