Wednesday, April 02, 2008

gua rimas lu tau tak!

gua rimas kalau

1] org yg ckp style bisik2 kat gua. sampai gua kena ha? ha? byk kali. cuba terima hakikat yg gua ni bukan la sorg yg romantik. ckp bior terang plissssssss

2] org yg tak paham bahasa. dah gua kasik arahan, tp still buat benda tak sama. masa gua tanya paham ke tak, lu mengangguk jek. len kali kalau tak paham ckp la tak paham. gua tak kesah beb kena ulang byk kali. janji ape yg di suruh sama la. setakat salah sket2, bley la di ampun2 lagi..tp...

3] benda bersepah n selerak. bukan takat mata gua je rimas, semua sekali la rimas. tak bley ke lu kemas2 kan sket...duh...kalau tgk kan gaya nya macam bergaya tp selekeh...!

4] org yang suka control n sebok2 pasal apa yg gua tengah buat. wey....suka hati la gua nak ke hulu ke hilir usung fail pon. gua buat kerja la. kalau gua nak mengulau, pe jadahnya gua nak ngulau lam ufis. lu concern sgt pasal gua nih pehal? kalau suka ckp suka..

5] arah-arah gua buat benda yg bukan kerja gua..apetah lagi yg arah gua tu not in the same level. sori la mmg skang gua tgh bongkak! apehal lu kerani nak arah2 gua buat kerja. bukan patutnya kerja tu unit lu punya? pehal lu nak arah gua yg officer unit lain ni buat? lu ke byr gaji gua

gua amat rimas sekarang! rasa mcm nak menaga ja! better gua cari mana2 tempat supaya boleh kasik heal sket bara hati gua nih!

RIMAS!

No comments: