Monday, December 03, 2007

swing (desyuummm!!!)

since friday, mood aku swing. sbb? ntah...aku pun tak le nak define sbb musabab ke'swing'an mood aku. yang aku tahu hari jumaat aku tension sbb kena push macam2 kat ofis. account tak balanced balanced. sampai ptg pun still hangging..

then, hari sabtu ada 'tetamu'. apa yg diceritakan dek tetamu itu, mmg buat aku jadik tak tentu. kenapa sampai mcm tuh jadik nya dia. end up, aku yg nanges gila2. sedangkan org itu datang nak tenang, tp sbb aku yg lemah nih, tak mampu nak tenangkan dia. to u my dear, doa byk2, doa org yg teraniaya insya -allah termakbul. mungkin ada lagi yg buleh di usahakan.

so hari nih, nekad jugak aku nak settle kan semua benda yg tergantung2 nih. pagi2 lagi interkom bertalu2 bunyik tanya status account. duh.."aku tgh usaha la nihhhh!'

n hari nih, kak zu (staff aku yg paling berpengalaman) officially transfer ke unit lain. duh..dikala awal bulan, time ni jugak la dia transfer. nasib baik unit tuh sebelah ni jek..tak la susah sgt aku.

aaaaaa bila nak cuti? makan ais krim? aaaaaaaaa. tolong la ..(dah gila gamaknya aku)

2 comments:

Alam Setia said...

jeng jeng jeng....

mama aqeelah said...

zan, what's up bebeh? sedih je blog ko..pecite?