Monday, December 17, 2007

ada macam macam benda yang nak di cakap

jarang jarang aku buleh cakap banyak benda dalam satu masa. eh, ye ke?

1] ari sabtu pagi(sebenarnya dari khamis lagi) perut rasa tak best, sengal2, ngilu n cucuk2..tak senang duduk jadik nya. tp still g keje (huh! gile pekerja cemerlang)

2] ptg nya attended party CIMB. walau pun tekak dah loya2, perut mmg dah teruk giler rasa, kepala dah pening, aku pegi jugak sbb tau bos aku mmg takkan pegi, so sapa nak represent ofis? lagi pulak dah janji ngan zaid nak bwk dia. tak makan ape2 pun, minum coke jek. rugi tul, food mmg sedap (kata zaid). tp yg bestnya, aku menang lucky draw. hahahah. dpt ipod shuffle. wuhuuuuu...mmg dah nak jadik rezekikan? n phua chu kang rockkkkkk!

3] maghribnya badan dah panas gile, muka dah bengkak bengkil. ika ingat aku kena belasah ptg nya. series! aku sendiri terkejut tgk muka aku. pengsan gua mlm tu okehhhhh

4] mlm tadi ada org analisiskan my birth date. hahahah. mcm kena jek semuanya. aku seorg yg suka lead, suka pendam perasaan, sensitif and romantik..hahahhahah. untung tau sapa dapat aku. wakakakaka

5] hardy mirza menang asian idol!!!!! tak pueh hati aku. npe dia leh menang. ye, dia menang sebab org sms dia la kannnnnn. tp kenapa la dia. kalau jac kalah ngan mike takpe jugak, skali ngan dia..haih..

6] walau pun hari nih isnin, tp mcm agak bersemangat nak dtg keje ari nih sbb minggu ni keje dua hari jek. esok last day keje. guess what? kerabat kerabat ku including bapak ku yg terchenta dah tak nyabor2 tgu aku balik..siap call tanya lagi..(tidakkah pelik bila mak bapak @ adik beradik hanizan zakaria meng'contact' nya? apetah lagi bila tanya bila nak balik?) haih.. ingat jugak diorg kat aku..

7] ptg semalam ada live miss earth 2007 ..bila mc tanya soklan 'mcm mana nak describe alam semulajadi pada budak buta..' miss india jawap .. '..i will express with emotion. laut yg biru dengan kedamaian, sunset yg merah dengan bahang kasih sayang, dan kehijauan bumi dengan ketenangan..' wuhuuuuuuuuu. ROMANTIK!

8] i think i'm lonely because i'm not getting the attention from the ONE person i needed and wanted most.

okeh.. dah kul 8. nak pura2 berlakon bekerja untuk dua hari..then nak bercuti untuk seminggu. happi working people..n salam aidil adha ..

2 comments:

aniza said...
This comment has been removed by the author.
aniza said...

is it me the ONE person yg ko miss sgt tuh :P

btw, nape semua kerabat ko tanya pasal kepulangan ko kali nih. ada apa2 ke. ish tak habaq pun kat cheq