Wednesday, December 05, 2007

buat aku tersenyum

at last, ada jugak benda yg buleh buat aku tersenyum

1] delegation of work among staff aku yg dah berkurg itu dah pun selesai. nasib baik akak yg menanggung kerja nih agak cekap dan sentiasa ada inisiatif. lega hati ku

2] semalam genap 6 bulan aku kerja sinih. walau pun sebelum nih mcm2 aku dengar, tup tup tgh weng weng semlm org HR dtg n hantar my confirmation letter. alhamdulillah.. n guess what? this is my first time in my life dpt surat confirm. tak tau nak buat ape.. frame? scan letak lam blog? (hahahhaha) ye le..sebelum nih kan kontrak la, sambilan la apa la

3] ada org yg suka buat lawak dan pandai buat aku gelak2 di kala aku ckp aku tgh stress walau pun dia tak bley belikan aku ais krim... thank you ;)

hikhikhik. makin sayang diri sendiri :*

No comments: