Friday, December 14, 2007

pagi pagi membebel

i thought :

1] once account unit aku balanced, approved n submit to unit sebelah, kepala otak aku buleh lega. sekali kena import ogos punya account ke sistem satu lagi. then, tak balanced pulak dah. seharian pulak otak aku bekerja untuk balanced kan on that day jugak jugak.

2] once the delegation of work among staff settled, work flow jadik ok..rupa rupanya tak. kena ubah balik. banyak pulak keje untuk one of the staff, sedangkan ada yg sorg tuh asyik hilang jek.

3] dlm aku dok jaga hati org, ada jugak org yg tetibe masam muka kat aku, tak mo cakap ngan aku. adehhh..dia tak tau ke aku nih tak pandai memujuk. tp ape salah aku? ce cube try test tengok bgtau kat aku ape salahnya aku ni..

tapi tak pe :

1] cuti aku dah approved. akan bercuti panjang. nak kemana? tak dek ke mana mana. duk umah jek, eh of course la umah kepala batas.

2] tiket balik penang dah dpt semalam. 19hb kul 8 pagi. amek kau! seawal buleh aku nak blah dari sini.

3] bior le org tak suke aku, janji aku suke org..hahahhah

okelah.ari nih dah jumaat, lagi beberapa hari nak cuti. so, selamat hari raya haji. kalau makan daging korban, ingat kat aku ;)

No comments: