Wednesday, July 07, 2010

habis

lepas settle satay beberapa cucuk..dan sambil hirup limau suam..


miss A : ..yang aku bengang tuh, lepas dia gula gula kan aku, baik punya janji macam macam, alih alih dia boleh kata tak jadi.bengang aku...

ehemm : dah.tak payah fikir lagi.buang masa je..baik fikir benda lain


miss B : ..aku rasa si X dan si Y adalah orang yang sama.cuma tukar identiti.sebabnya bila aku cakap cakap pasal si X pada si Y, tuptup terus si X akan contact aku.kalau betul la X dan Y orang yang sama, apesal dia nak buat macam ni kat aku..dah tak nak dah la..jangan main main kan perasaan orang.

ehemm : dia saja ja nak test market.nak tengok laku ke idak..untung la kau layan dia.dah la..jangan layan.dah la kau tak kenal sapa pun dia.kalau dia betul betul nak kau, buat la cara betul betul.jangan main main kan..


miss C : ..setakat yang aku tau, dan dia bagitau aku, dia memang belom kawen la..tapi tak tau la kan..

ehemm : kau percaya ke?jangan percaya sangat..eh, jangan percaya langsung.ce try google nama dia..silap silap dah beranak..


miss A : ..aku kadang kadang rasa marah, geram dan rasa jugak nak balas dendam..sakit hati la.tapi kadang kadang aku berharap jugak

ehemm : adoiiii..tak yah buang masa..dia suke suke je nak main main kan sambil bagi alasan mak bapak dia la..semua tuh boleh di reka reka..ntah ntah dah belambak pompuan dia buat macam nih..


miss B : tapi aku percaya la dia kata mak bapak dia dah carikan orang lain untuk dia..dia anak yang baik..kena ikut cakap mak dia..lelaki kan memang macam tuh..

ehemm : it's TOO GOOD too be true!


ehemm..bercakap berdasarkan kepada pengalaman.baik yang di alami sendiri, dari observation, pembacaan dan cerita kisah orang sekeliling.nampak macam ehemm..telah habis hati akan hal yang satu ini ekoran dari pelbagai kisah -ve yang di alami bertubi tubi..


ya, habis hati itu lah perkataannya..


1 comment:

mama syaza said...

owh.. now i know why ur FB status.. takpe la meto.. pengalaman hidup. berdoa.. insyaallah Allah knows the best