Wednesday, March 11, 2009

usah dihitung bintang di langit

selepas kejadian minggu lalu, saya telah berazam.

1] saya mahu menjadi seorang yang lebih dewasa
2] saya mahu berlapang dada
3] saya mahu merubah diri menjadi yang lebih baik supaya orang akan rasa menyesal mengguna gunakan saya
4] saya mahu menjadi seorang manusia yang lebih baik supaya akan ada orang rasa menyesal tidak menghargai saya
5] saya mahu orang menghargai saya, tahu dan mahu fight untuk saya selepas semua kebaikan dan kelembutan yang telah saya beri pada dia

period!

ps: tidak. saya tidak marah pada sesiapa. in fact, terima kasih atas semuanya, saya amat menghargai.

3 comments:

mama aqeelah said...

wahhh, azam baru ye tuan tanah? heheheh..

nizan zakaria said...

hidup harus terus !

mama syaza said...

caiyok2...