Saturday, October 20, 2007

seribu tahun

salam .

hari sabtu dihening syawal pun keje.iskhiskhiskh. paklah tengok mesti bangga..

oh, btw, hav u listen to 'seribu tahun' imran ajmain OST kerana cintaku saerah?
ye ye aku tau lagu tu mendayu2 dan agak ke'pondan'an..tp tak kisah la, dah nak suka.
lagipun ade org tuh dah simpan itu lagu dalam henpon nya dan ada sorg lagi pun sebok2 nak jugak..(dua dua tuh bukan hanizan ye)

pasal angkasawan

ada macam2 aku dgr dan baca. ada yg suka ada yg tak. aku? aku suka. bertambah suka bila aku baca komen mufti perlis. '..program nih bagus, patutnya sebagai umat islam, kita yg perlu menerokai semua sebelum org lain sbb ini kekuasaan ALLAH, tp sebab kita terlewat umat lain dah mendahului..' mmg betul, ilmu ALLAH ni luas, setiap inci ada, kenapa kita nak had kan keupayaan kalau kita mampu. tak kesah la apa org lain nak ckp, but, based on kekuasaan ALLAH dan kebijaksanaan-NYA mmg patut kita explore. bukan sebab nak nama atau apa apa je. kalau ada umat agama lain yg nak kondem sana sini, lantak lah. mmg sifat mereka mcm tuh sejak dari zaman muhammad..tak buleh tgk islam maju ke depan.

ok? ok kan aje lah.. dah aku tulis macam ni dan ni blog aku..

No comments: