Thursday, October 18, 2007

saya sedang sedih

sebab sedih:

1] hari nih kat ofis ada 5 termasuk sya. owh, termasuk jugak bos (manager india yg cuti awal dan naek lambat dari jadual). tp sekarang saya sensorg di ofis

2] saya sensorg sbb saya puasa, makanya waktu lunch n minum pagi tadi, saya kena jaga ofis, pick-up call dan sebagainya..benci

3] sedih sbb sampai sekrang dah 2 lebey, diorg belum lagi balik dari bfuye2 beramei2

4] sedih sbb bos saya tgh gabra sbb report negeri belum siap. makanya saya kena buat semata saya jek officer yg ade. officer in charge mc sbb miscarriage. dan saya tak pandai nak buat, dah siap separuh, lagi separuh tgh godeh2 lagi

5] sejak selasa, asyik sorg2. kat ofis, kat umah. seb baek smlm met dah balik..

6] sedih sbb tak puas beraya. nak raya lagiiiiiiiiiii

7] report saya belum printout n bind chantek2. baru adjust2..tak sempat

8] ingat tak dek org kat ofis, leh fuye2, sekali dpt keje urgent yg kena submit sblm monday. dah la tak reti buat.....

9] kat umah (kepala batas) semuanya ada lagi. sure diorg tgh gelak2, makan2, main macam2..nak join jugakkkkkkkkkkk

10] sedih sbb ptg ni tak tau nak berbuke ape?? (aik, nih pon masuk?)

ape ape je la hanizan oiiiiii. mengarut! dah la gi siapkan report tu cepat (hati aku berkata-kata secara tiba tiba) hikhikhik

No comments: