Tuesday, October 23, 2007

nama saya ..

1]nama seperti dalam surat beranak - Hanizan Binti Zakaria

2]eja - H.A (ha) N.I (ni) Z.A.N (zan) H.A.N.I.Z.A.N

3]dekat rumah, mak bapak kakak abg dan adik adik panggil IJAN

4]bila masuk sekolah (rendah dan menengah) kekawan panggil NIZAN

5]bila masuk MMU ada yg panggil NIZAN, IZAN, ZAN dan NIXAN

6]bila kerja kat khidmat negara nama-nama di atas kekal, depends ngan org, cuma ada tambahan HA-HA

7]bila pindah keje kat sini, nama nama nih jugak kekal. cuma HA-HA tuh tak dek. n my bos tak reti sebut hanizan dia panggil HAIZA

8] tp hari nih, masa lam toilet, terkejut pulak ada sorg kakak nih panggil dengan nama HANNNN

nota:

see, walau pun nama aku nih, pendek simple dan hanya 3 suku kata, macam2 nama aku dpt. hahah tapi akak yg last nih la best..giler daring masa dia panggil aku tuh.. sekali bunyik macam hans isaac..sumpah, aku ingat dia panggil org lain..skali dah dia pandang aku plus, takdek org lain lam toilet..menyahut je la

as for me, as long as org tak panggil aku ngan HANI, aku akan jawap la...(dah penah ada kes org panggil aku ngan HANI, tp aku buat bodo jek. nampak BIMBO sgt nama HANI tuh) hikhikhik

2 comments:

aniza said...

dear, mamat tuh panggil ko honey laa ;)

nizan zakaria said...

erk!

owh, ye tak ye ..
aiseh, ape la sengal sgt aku nih

dem! kalau tak sure aku dah anak 5 skang

kahkahkah (gilo!)