Thursday, May 17, 2007

keGILAan yang mengGILAkan

rasanya semua org penah ada kegilaan pada satu satu benda. it is normal aku rasa.. bagi aku, kegilaan aku kebiasaannya bersifat sementara, mungkin sebab aku cepat jemu dengan satu satu benda. but, kadang2 tanpa disedari kegilaan itu akan keep on datang dan datang dan datang sampai ianya menjadi satu yg wajib..eh! ape aku ngarut nih?well, satu antara kegilaan aku ialah, BOYBAND.euwwwwwwwwww. tp itulah hakikatnya. bila dah beso sket skrang nih, aku ingat kegilaan itu dah tak dek la, but, adakah itu kan still dipanggil gila bila aku telah mencurik cd bsb dari umah akak aku, n hari2 aku akan bukak utube untuk tgk westlife, bsb, n sync dll? gila la tu kannnnn???????

aku rasa pengaruh ini dibawa oleh akak aku. masa sekolah rendah, dia ajar aku layan NKOTB..u tau kan..mamat cute2, jambu2 pakai baju besar, lompat2 owh..comel. nyanyi lagu tonight n ape tah lagi.. then masa aku sekolah menengah, aku gile ngan 911 n bsb..owh..sanggup simpan duit belanja sekolah utk beli tape ..kahkahkah. sume lagu hafal. antara lagu yg aku suke, tajuk dia ape tah tp starting dia 'like a flower to the tree, that's how close i wanna be, in ur heart..' sampai aku tulis lirik tuh kat atas kertas kuning, a.k.a autograph si aniza masa final sem kat melaka dulu..pastu, sanggup jalan laju2 bila lepas tuition sebab nak tgk hit chart kat tv..padahal tiap2 mgu dia akan tayang video clip sama jek..kehkehkeh


sampai zaman u pun aku suka lagi. tp masa tu tambah lagi satu band, westlife..ya allah..gile mendengar lagu2 diorg. flying w/out wing, if i let u go, my love, macam2 lagi la. kalau bsb lagu yg aku suka sampai sekarang, drowing ngan shape of my heart..
tp bila dah keje.. mcm dah tertinggal lak. dah tak beli pon cd ke ape ke..tp lately nih, hari2 aku g utube, semata2 nak dgr incomplete, unbreakable, god must have spend a little time on you, gone, world of our own, queen of my heart..aiseyman.. rasa mcm nak carik semua cd westlife n bsb dari yg first sampai sekarang..buleh layan hari2.. :)


mesti ada org yg akan gelak dengan aku pasal kegilaan aku nih. tp mesti la aku suka bersebabkan? selain dari kecomelan dan kejambuan mereka2 inih, aku suka boyband kerana lagu2 mereka yg sweet dan senang untuk di paham dan seronok untuk dikinja2 kan. tidak perlu menjerit2 sehingga tegang urat tekak anda. selain itu, imej smart, kemas, hensem, bergaya dan yg sewaktu dengan nya, amatlah sentiasa menarik minat aku..adapun kesopanan lagu mereka itu sentiasa mampu menemankan aku dikala berkerja pada setiap hari..

so, since cd band2 ini talah mengakibatkan wishlist aku bertambah, ada tak sape2 yg sukerela dan sukehati untuk menghadiahkan aku cd tersebut, aku akan sayang lebih org yg bertuah tuh. betul, janji!

No comments: