Tuesday, May 22, 2007

erm..erm..erm....

i hav a mixed feeling today. ini adalah kerana:
  1. my department dapat bos baru. lady bos.. mcm2 info dpt. smlm first time jumpa, blum buleh baca dia lagi..
  2. regardless dapat baju baru, event semlm ntahhapehape. hotel n*** tak best pon. mkn nye tak sedap... sedap lagi yg aku masak.kehkehkeh
  3. mata gua amat la ngantuk because of event smlm yg abis lambat, tp disebabkan pak lah baru kasi up gaji, gua kena la berpura2 hardworking untuk impress org yg tak keje gomen..hahahahahh
  4. jumaat ni pagi2 lagi akan off to my hometown, jumpa dentist. tak sabar nak dpt band baru. kaler ape lak bulan nih..yehah!
  5. but then, sabtu, ada exam nak kena amek. MTest, wish me luck ekkkkkk
  6. owh, ada akak PA baru masuk bilik ni utk promot barang zhulian? anybody interested???????
  7. walaupun mila menang mlm hari tuh, aku lagi suka kalau dafi yg kiut atau shawal yg sore besar tu ada masa final. hikhikhik
  8. balik nih kena basuh baju yg amat banyak.. owh i'm sooooooooooo la tertekan
  9. sebenarnya yg buat aku tak betul hari ni adalah kerana, bapak aku tepon pagi tadi..dan bertanyakan soklan2 standard yg aku kelu tokleh nak jawapp..owh bapak!!!!!!!!
  10. adakah dikala ini aku memerlukan coklat @ aiskrim @ kek..
  11. result matriks abg head kuar hari nih...dpt ape la budak sorg tuhhhh. mana la pulak dia tercampak pas nih
  12. tak sabar nak BALIKKKKKKKKKKKKKKKKkk

babai

No comments: