Monday, May 14, 2007

i hav my own way dlm menggembirakan diri. salah satu caranya ialah berpeleseran sorg2 sambil menikmati apa jua benda yg tergerak di hati. eceh! since dah lamaaaaaaaaa aku tak melayan kerenah diri sendiri, makanya last saturday i treat myself dengan mcm2 benda. ada org tanya kenapa aku kuar sorg2. hehehehe. ini disebabkan oleh, aku takmo terikat dengan mana2 rules or peraturan. meaning, kalau aku dah masuk satu kedai tu..tetiba kalau aku nak masuk lagi dua belaskali pun, aku akan masuk...bukankah itu satu yg amat menjengkelkan bagi sesetengah org..especially for those yg cepat penat berjalan? so..aku takmolah xtivity renggang aku di diganggu dengan benda2 yg aku sendiri malas nak layan..

so, last saturday, aku telah menjalan2 di klcc.since klcc tu dekat and aku pon mmg suka klcc compared dengan mall lain. sebabnya ialah:
  • klcc, dekat ngan umah, naik train, soploh minit dah sampei
  • ada byk kedai kasut yg besss.tp ini tak bermakna aku suka beli kasut, aku suka try kasut..heheheheh
  • ada byk store yg aku leh masuk hanya untuk cuci mata, takyah masuk, tgk dr luar pun dah bessss
  • foodcourt dia bess, ada mcm2 benda yg aku buleh makan. tak mcm tepanyaki kat m****
  • klcc ni tak byk budak2 tak semenggah berfuye2..takdek la aku jumpa budak yg pakai stoking lain2..gilo!
  • surau nye pun beso...ewah!

antara xtivity yg akan aku buat adalah mencuba kasut2 di kedai kasut.tp vincci aku tak masuk la..org mcm tgh rebut buah durian jual lambak..ramai nak mampus..byg kasut pun tak nampak. selain tu, aku akan masuk bookstore especially times, untuk baca n belek2 mag, selain tu aku suka baca sinopsis buku..hahahah sinopsis jek..then, aku akan masuk sasa, esprit, adidas, d'nata, nike, diesel,converse,quicksilver, mark & spencer, himalaya, best dengki, sony dan sume kedai kasut :)..dan yg paling penting..aku akan pastikan diri aku dapat at least a scope of mana2 aiskrim yg aku nak atau mana2 juice yg aku nak try la...bess kan?

normally xtivity mcm nih, aku takkan shoping ape pun, kalau ada pun benda yg org pesan. last saturday aku cuma belikan batery rechargeable untuk chuyah n besdey present utk budak dua beradik kat penang..aku cuma beli roti boy n juice dari jj juice. hahah. sekarang aku dah ada dua kad, satu dari jj juice n satu lagi dari alamak, tak bwk pulak..ala, yg juice kiosk kat fudcourt atas tuh...

owh..kan bes kalau buleh buat mcm ni hari2?

No comments: