Friday, May 23, 2008

ntah ape ape la ..

1] semalam aku mimpi. aku mimpi mak aku luahkan rasa kecewa nya kat aku atas certain isu. punca utama kekecewaan, mmm..adalah sebabnya. tak payah la aku reveal kat sini. yg pasti aku pun agak kecewa dgn diri sendiri. paling aku tak tahan bila mak aku nanges..sambil sebut benda tuh. aduh...luluh hati aku. sbb selama hari nih dia tak pernah sentuh isu nih.mmg la org kata mimpi nih bukan betul pun. tp kalau la mmg selama hari nih mak aku terpk benda nih..aduhhh..

2] sebenarnyakan sejak dua menjak nih dlm kepala n hati n diri aku ada la berlegar2 satu benda nih. jarang2 benda mcm nih jadik [mmm tp sebenarnya mcm tak pernah pun]. so, dah mcm2 la benda aku buat semata mata nak make sure benda nih jadik kenyataan..tp..nampak macam tak berhasil pun..haih..kira aku dah pasrah la nih. cuma tak declare aku surrender jek lagik.kesian kan aku ?

3] boleh ke kalau sekali sekala aku nak jadik org lain. jadik paris hilton ke, victoria beckham ke, jadi pak lah ke, jadik nurul izzah ke..sbb aku rasa diri aku nih asyik macam tuuuu jek. dari dulu tak berubah rubah

4] tp takpe untuk 4 hari yg akan dtg aku still nak jadik diri aku yg sekarang nih sbb mlm ni nak balik and bercuti2 di kampung halaman..ahaaaaaaa sebab tu la tgh gabra nih. buat nya aku balik kali nih perkara 1 jadik kenyataan...duhhhhhh.

1 comment:

mama aqeelah said...

zan, dh naik bersawang blog ni..kasik hapdet sket la..hehehehhehe..aku x m.c lagi..so, xleh la nk YM lg kt umah.. :)