Tuesday, May 13, 2008

ko-ol kalau buleh buat org marah

semlm org keliling kat ufis nih marah pada aku
ala..bukan marah betul2, marah sebab geram terkena

kisahnya semlm aku puasa
dan semlam jugak ada akak sorg ni beli kain untuk tempah jadikkan baju raya
so, mcm ada mood hari raya..

semlm jugak aku agak lepak2
sbb report dah submit, aku meng-enjoy-ing waktu bebas aku

ptgnya aku survey2 lah akak2 ni menu2 yg best untuk berbuka
mmmm..mmg best la dengar senarai2 menu yg di suggestkan..maklumlah
org kalau tgh puasa dikala org keliling tak puasa, mmg la dugaan dia maha hebat

n, bila dah buh-san tahap dewa
aku menyanyi riang - ria ..

tup tup keluar lagu nih dari mulut aku
'selamat hari raya, hari untuk kita bersuka ria, selamat kami ucapkan, untuk kita hingga sampai tahun depan..tengtengteng'
rupa rupa nya, masa tuh suasana tgh hening, aku plak nyanyi dengan agak kuat
ada la makhluk allah yang mendengonya

ape laei...
jeling sakan la diorg kan
sbb diorang tgh tungkus lumus buat keje
aku plak ley suke suke nyanyi lagu raya
mmg la hangin

tp bukan salah aku
dah smlm aku mmg rasa cam dlm ramadhan

tp ko-ol kan kalau bley buat org marah
hahhaha

No comments: