Wednesday, May 14, 2008

mengarut

akhirnya ..
semalam ada jugak org yang bercakap2 mengarut dengan aku
semalam berjumpa dengan pitieydie pitieydie di jablatkhidneg itu..
muhahahha
aku suka lepak ngan makhluk2 ini
selain dari dpt byk citer2 panas n gosipssss kitorg jugak akan ckp byk benda mengarut..
tp kesian jugak kat korg kan..
yelah dari patutnya pitieydie unggul jadik tunggul..
kesian
tapi takpe...aku rasa biorlah org lain nak kata apa..korg buat jelah keje mana yg mampu..

eh..
(ehemmm..)
korg percaya tak kadang kadang kita ada kelebihan mendengar dengan baek
yelah, maksud aku semua org boleh dengar as long as tak pekak
tp...a good listener tu bukan semua org buleh tauuuuuu
aku pun tak kata la aku nih a good listener tp org suka cerita mcm2 kat aku
macam lutfi ckp '..aku rasa kan zan..ckp ngan kau nih menenangkan hati la...'
peh tu hanafi pun kata '..apesal eh kalau u kol kitorg mcm seronok jek dpt ckp ngan u..'
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
i loike! (chop! lutfi tuh budak baru kat ufis nih, hanafi tuh dealer bank yg hari2 aku kena kol tuh)

hahahha
mungkin aku jenis suka mendengar dan melihat dan meng-observe. aku kan seorg yg visual..sbb tuh aku tak minat baca buku-takdek-gambo-tulisan-kecik-kecik.

bak kata ad semlm
'ha...walaupun cycle idup kita nih tak complete lagi (ye la blom kawen, beranak dll)tp kita dah tau mcm2 benda sebab org selalu dtg citer kat kita'

ye ad..ko mmg betul. terbaik! saya mesti pilih!

No comments: