Friday, August 10, 2007

susahnya menjadi org ini

ada sesetengah org, mmg susah nak suka dengan org. 'suka' di sini boleh lah ditafsirkan sebagai, senang dlm segala hal dan serasi dengan sikap org tuh.

selalunya dr first time kita jumpa org tuh, kita dah tau sama ada kita buleh suka yang eeeiiiii sukanyaaaaa, suka yg terpaksa suka, atau tak suka yang mmg ohhhh tidak suka (ok, aku exegeret!) dan kebiasaannya suka ni bila ada yg kurg kita mcm lelap mata jek.. hikhikhik.. kalau hati dah suka, tiang letrik pon kita leh pujikan kan..

dan kebiasaannya untuk org yg dlm golongan ini (susah nak suka org) akan susah sangat nak jumpa org yg macam tuh. dan kalau pun dah jumpa mesti ada jek barrier yg dtg. paling biasa ialah bila peluang jumpa tuh mmg sekejap jek. jarang2 buleh kekal lama dan berkawan..cth: jumpa hari selasa, hari jumaat dah last day jumpa. meaning dah tak kan jumpa dah.. duhhhhhhhhh

tulah kan.. bila ada depan mata takmo lak mintak2 no phone ke ape ke.. skang baru nak menyesal nyesal..

tolonggg....tolong kembalikan auditor botak aku tuuuu.. hahahah yeee... buat pertama kalinya aku minat mamat botak. tp cute, baik n sempoi sgt budak nih...

ok dah. nak balik. dah nak maghrib

2 comments:

afidalina said...

oh ye, reading your post nih reminds me of a book that i am currently reading.. 'Blink' by Malcolm Galdwell.. pasal power of thinking without thinking..mcm tula.. how unconscious mind membantu kita buat judgement/decision in a split of seconds..:D muhahaha..u go girl!

nizan zakaria said...

oh my ...
adakah daku sebegitu??
aku selalu perasan cekonon aku ada sixth sense..
hikhikhik