Tuesday, August 21, 2007

aku mmg konfiden aku ni brutal, ganas, kasar dan yang sewaktu dengannya lah..tetapi kadang kala, aku agak la lembik dan cenggeng jugak la(oh tidak menjadi masalah untuk mengaku kelemahan diri, okkkk)

semuanya sebab smlm la ...

petang semalam, bila dah pukul lima, aku amat marah bila kaum kerabat aku(yakni adik beradik gua yang tujuh diulangi tujuh org itu) langsung tiada sorg pun meng'wish' happy besdey to u ke aku.. aku amat lah bersedih.. adakah mereka telah melupai aku..insan yg comel ini, atau mereka mmg sudah tidak mengingati tarikh kelahiran ku..

maka..on the way back, gua pon ape lagi, meng'ambush' la ketujuh tujuhnya dengan sms.. yg berbunyi 'benci la korg, tak wish pon besdey i...lupe keeeeeeeeeee??' maybe untuk benda lain, i don't mind tapi bila kerabat tak hengat my besdey, adalah amat sedih okkkkkkkk...

tp itu lah , perempuan tetap perempuan. gua mmg agak leleh bila ada yg pandai amek hati nih. bukan ape, bila settle je sms tuh, chu yah call 'nah, ada org nak ckp..' rupe rupenya ba'atun dtg n nyanyi hepi besdey tu u.. ala..so sweeeeeeettttttt. dengan pelat2 slang english dia..i'm soooooooooo touch..

mmg dah nak nanges dah. tp bila mengenangkan aku dlm train. takut pulak nnt bila aku nanges semua org akan havoc n train pun berhenti serta merta.. dan semua org dan train2 yg lain akan effected..(hikhikhik aku tau aku over..) so aku control je la..

pandai betul chu yah amek hati aku.. pas tuh baru lah yg lain2 menderu2 meng'wish' aku.. hikhikhik. aku suke bila ada yg memujuk2, say sorry lah, sibuk la, tak berapa sihat la..tp aku terima je la..sbb aku tau, kerabat2 aku nih mmg syg kat aku..hikhik

2 comments:

m said...

bukan tak ingat, cuma tak wish.
selamat ulangtahun.

nizan zakaria said...

encikmunir,
bunyik ayat lebey kurang macam org bersalah jek . hohoho. nway, thanks for d wish