Tuesday, July 10, 2007

nak tahu takkkkk???????

selama hari ni ada beberapa benda yang tak penah di sedari oleh diri ku ini.

tak tau beza kiri dan kanan
cth: last time punya trip bersama kawan2, baru discover yg diriku ini amatlah lemah untuk membezakan kiri @ kanan while giving directions, ulang suara masa bagi directions.. kalau benda lain mmg buleh la.. mana tak nya, bila patut masuk kiri, gua ckp kanan, bila masuk kanan, gua cakap masuk kiri.. duhhhhhhhh ape la nak jadik nihhhh
last2, kena la tunjuk guna tangan, makanya kalau gua kat seat belakang, tak ke azab rasanya bila nak tunjuk kat driver.. hikhikhik

tak penah sedar yg kita rupanya sentiasa ingat org tuh
cth: kadang2 bila kita dah jauh ngan org tuh, bila dia tak dek, kita rileks jek. but, by the time kita jumpa dia(lepas dah lamaaaaaaa tak jumpa) sure rasa macam best nya dapat jumpa dia nihhhh, n mmg sedih la bila dia dah nak blah ke ape ke kan... betul jugak apa ayat novel ckp, '...kita tak tau yg kita rindu somebody until kita dah jumpa that person..' (pening sket ayat nih tapi lebih kurg la maksudnya)

updet dari kepala batas

1] kembar will arrive this august sama macam kak long ba'atun n mateh yg cute. hikhikhik
2] setelah lamaaaaaaaaaa diam, pakya mengutarakan kembali soklan nih '...kalau kolej panggil, nak balik keje sini tak?' n i simply answered .'balik la...'
3] kat umah tgh byk buah, puas makan buah
4] masih homesick laaaaaaaa

1 comment:

aniza said...

hoho mmg aku pun perasan akan kelemahan kawan² aku nih masa ke penang. x sangka betul. kiri kanan pun tak leh identify. aku as a co-pilot cuak tau!!