Wednesday, July 18, 2007

'..wife saya selamat melahirkan anak lelaki dan perempuan.'
sender : zainur rijal a.k.a pak non
time : 2135
date : 17-jul-07

yeaaaaaaaaaaaaaaaaa...dpt anak buah lagi dan lagi.

untuk kembar :
'assalamualaikum, selamat datang ke muka bumi allah. moga jadi kuat, bijak dan semua semua la. owh, selamat datang jugak ke family atuk+opah n tuk+wan ;)'

....................................................................................

akhirnya mayat 6 anggota tudm dijumpai jugak
buat pertama kalinya rasa sedih dan amat simpati untuk tragedi yang menimpa
bukan apa, sejak2 makin paham ngan job scope armed forces, aku tau besarnya tanggung jawab diorg. dan, kesanggupan mereka bersedia untuk mengambil risiko untuk nyawa hilang, itu yang paling aku bangga. mungkin org lain akan pandang rendah dgn keupayaan anggota tentera kat malaysia, but percayalah, bukan senang. aku ckp sebab aku penah lalui 10 hari sebagai tentera, n aku mmg tak sanggup untuk jadik tentera... al-fatihah untuk arwah, takziah untuk keluarga ..

i found this dari blog seseorg,

+ Accept the things to which fate binds you, and love the people with whom fate brings you together, but do so with all your heart +.
Marcus Aurelius

No comments: