Monday, April 02, 2007

irshad

tengok la apa yg br aku jumpa td. website sekolah gue.. teringat pulak zaman nakal kat sekolah dulu. hah! mmg sekolah agama, tp kena ingat, budak sekolah agama, org jugak, still ada nafsu n tidak bersifat maksum.

masa mula2 masuk irshad ni, mmg baik aa. but bila dah start form 4.. dah mula nakal sikit. aku ada clan sendiri. 6 org budak pompuan jahat. but kitorg bijak. dlm 6 org tuh, sorg budak hostel(supaya leh jadi informer ape budak hostel lain kutuk kitorg). dan sorg lagi menjadi prefect(pun sebagai informer kitorg)..

byk kisah sekolah ni.. kena cite betul2. ape ape pun, td masa jenguk frenster irshad nih, ada satu komen lebih kurang macam ni la ayatnya .. '... 5 tahun kat irshad, takkan dah lupa ngan bakti irshad'

uish seswai untuk org cam aku yg bukan dah lupa, kadang2 tak ngaku pun aku sekolah situ. maklumlah budak irshad lain, baik.. aku kan jahat.. but, mulai sekarang.. i'm proud untuk menyatakan..

akulah budak IRSHAD. IRSHAD yang hebat!

No comments: