Monday, September 04, 2006

salam..

isnin.. my last wiken? tak dek la ape ape pon. sabtu hanya bguling2 di depan peti ampat segi.. menonton slagi ada siaran yg boleh di tonton.. worth it la jugak sebab di waktu subuh2 sepa'i lagi aku dah memulakan kerja pendobian yg agak mencabar sekali...

then, ahad nye kununs nak sambung xtvt yg dah lama terbengkalai.. which is berjoging d titiwangsa.. but then.. tak jadi. ptg.. g klcc. terrrrrbeli perfum baru. harharahrah. bukan terbeli lah! dah lama dah recce... bila dah asyik angau ngan perfum tuh.. beli je la kan.. hahhahah. so hari ni semangat gua nak g keje sebab leh pakai haruman baru (yeks!, haruman ...geli aku!)

malam td borak2 ngan tini.. tau ape benda nya? kekreatifan mak2 dan makcik2 kitorg dalam seni kerja tangan... sure org lain pun penah gak .. dulu mak aku selalu amik tali rafia.. lilit kat dua batang lidi...(rafia yang telah dibukak), pas tu bentuk2 kan jadi petals.. sama gak nagn plastik barang tuh.. di regang2kan dan dibuat bunga.. sampai la kitorg borak fesyen bungkus telur utk kenduri kawen.. mula dengan bungkus pakai serviette, then kertas warna warni.. peh tu baru la pakai kotak.. mcm2 la lagi.. seni tangan org lama zaman 80-an . kreatif jugak sebenarnya..kita sekarang je yg tak berseni.. aku la tu kan..tangan keras..perosak ada la...

hari nih opis ana yg punya. muhahahh since diorg g UIA ada event. aku tak g sebab ada budak-um-yg-nak-buat-assignment nak kutip info kat aku..so.. aku pun bermaharajalela la.. kuangkuangkuang..

okidoki.. nak g kacau org lak. hari nih keje settle awal ;)

1 comment:

aniza said...

hoho leh berguling guling lagi. aku gak yg kepenatan cuti 2 ari nih. marathon memanjang. tapi puas hati :D