Tuesday, September 26, 2006

kena belasah

oho.. berita ni dah agak basi. tp nak cite jugak. adik aku kena belasah kat kolej dia.. cheh! sampai ati tul budak tuh belasah abg head kitorg yg comel tuh. siap pijak2 dia lagi.. teruk tul.. kitorg tak penah pun buat cam tuh, walau pun aku mmg selalu jugak tampar dia..

cite nye start bila dia nak kutip utang dr sorg budak nih..alih2 budak tuh belasah dia..masa tuh kat kafeteria.tak tau la kan kalau2 adik aku pun mulut laser. kira buku btemu ruas la. tp yg bestnya dia ni pulak bila di tanya2 tak cite pun. kitorg tau pun bila x-student akak aku sms gtau kata dia kena belasah..bila dah di takut2kan nak g terus jumpa org kat sana..baru la dia cite.takut la tuh reputasi dia sbgai manja terbongkar dikalangan kawan2 dia..

tp yg best nya siang kena belasah, mlm sibuk je jual tiket wayang.. adehh! abg head...sabar je la. yes.. inilah anak pak ya, tak manja. baru layak dipgl lelaki..cayalah abg head..

mgu pertama puasa. hahahha. smlm aku sampai umah kul 640 petang. terima kasih lah kepada perkhidmatan pengangkutan awam di kl nih yg lembab tak hengat!. dah tau bulan puasa jem..org kalut nak balik awal.. reshedule la waktu bas gerak, kasi byk sket waktu peak hours! kalau hari2 mcm nih.. tak yah ade bas lagi bagus. cab pun waktu2 mcm ni tak nak amik orang.. as a result, berdiri lah aku kat bus stop mindef tuh almost one and half hours.. sengal. kira puasa aku semlm mmg kurus sekuruskurusnya..

mmmm.oklah gtg. jap lagi ada meeting...which is so busan!

No comments: