Monday, May 18, 2009

uh uh ..

nak cerita campur campur dangan cara yang campur campur. sila pening!

1]wiken lepas, semua orang tak layan aku. padil balik kampung, net kerja di hari minggu (huh! tak senonoh. tau la berkhidmat untuk negara), siti ada urusan sendiri, met sibuk sibuk survey rumah dan lain lain la. yang aku ni pulak, sabtu lepas tak dek selera nak keluar sorang sorang. gatal kan? padahal okeh je kalau keluar sorang pun.

2]zufa dah lulus ptk 4. hah! ape lagi, open table la. sebab sefaham aku, kalau lulus exam tuh, gaji naik. muhahhahah. eh jap, ape hal makcik nih kalau amek exam ptk nih dia senang je lulus? pelik aku. bawak toyol gamaknya. hahhaha

3]perasaan membuak buak nak balik nih tetibe je keluor. aduhai. itu lah jumaat lepas, padil ajak balik takmo ikut. padan muka la.

4]tokei beras tuh menang duit dua rat seteng sbb jadik best presenter. first place pulak tuh. uish. tak paham aku. sejak bila pulak budak nih ada bakat dalam benda benda bercakap nih.

5]dah pukul 3 nih. lagi dua jam bole la balik. sengal betul la aku. nak kacau orang pun, orang lain macam sibuk jek. pelik aku, apesal semua orang macam rajin je buat kerja nih. iskh!

huarggghhh. okeh, aku pun dah mengantuk. aku tau, memang boring.

No comments: