Wednesday, March 05, 2008

comfort and safety zone

hari ini dan esok ada audit SIRIM ISO
hmmmppp..nape la di awal bulan diorg dtg
dtg la tgh bulan, time akaun aku dah settle

yang aku kecut perut tu bukan la ape sgt
unit aku punya prosedur ada 7
unit yang ditanggung pulak prosedur ada 6
total prosedur ada 13
hahahah
tak ke terkincit aku?

kalau yg unit aku tuh ok la aku leh handle
yg unit ditanggung itu,
aku baru abes tempoh edah (14 hari takbley cuti)
baru 8 bulan keje sinih
kahakahakah
mane la aku ade bijak sgt nak komen2 prosedur keje org laen
silap2 NCR kang

tapi tak pe
aku redah je
in fact sambil taip post nih fail ISO ade sebelah, tgh hafal2
(poyo bukannnnnn?)

takpe takpe
aku buleh handle
sampai bila aku nak senang lenang dalam safe and comfort zone?
bila lagi aku nak cabar otak aku?
bila lagi aku nak cabar diri sendiri?
bila lagi aku nak cabar diri jadi sabar layan auditor tuh?
yg penting bila lagi aku nak tajamkan skill putar belit aku?

kehkehkeh
kita tgk la nnt ..

No comments: