Monday, February 12, 2007

wiken

dan beginilah kisah wiken aku

sabtu
pegi pasar tani sbb nak cari bahan nak masak..(remember my azam? utk masak..) so balik dari pasar tani telah memulakan upacara memasak dgn jayanya bersama cik tini..maka terhasillah gulai kerang dengan kentang, kerabu pucuk paku dan ikan goreng.. hehhehe usah ditanya sedap atau tak.. yg pasti perut kami riang gembira hari tuh..petangnya g pasar malam..nak sgt mkn cendol dan apam balik gerai akak lawa tuh! indahnya dunia..:)

mlm sabtu
tgk ilham suci? aduh!!! sedihnya hati. lain sikit cite nih.cite pasal pengorbanan penghargaan kasih sayang tolak ansur dll..dan di sambung pulak dengan bend it like beckham yang ckp pasal determination status pride dignity dll

ahad
selepas berjaya mendobi baju yg banyak, temankan padil ke jln TAR dan sogo..wahwahwah tershoping pulak beberapa barang..puas hati betul
padil sejak2 dah jadi isteri makin berisi, bahagia betul.. terpaksa temankan dia sbb suaminya outstesen ke bahrin..merasa naik vios hitam baru..pk2 balik, padil dpt bahagia yg dicari..hanya aku yg tahu ujian yg dia dpt dulu2. lagi hebat dari aku..betullah ..sabar dgn ujian, hikmah yg tak disangka2 akan dtg jua nnt

ahad ptg
temankan met amik spec yg tertgl kat fitting room kedai baju..met kalau shoping, tak ingat dunia.on d way balik..

me : nnt my ofis pindah sini la met
met : oh ye ke.. ok la tak jauh dari umah
me : tp met, tak dek public transport.. kalau ade feeder bus lrt pun kena tukar dua tiga kali.susah jugak nnt
met : ala.. met bukannya nak keje situ terus kan...
me : mmg la .. harap sgt2 akan dpt tmpt lain (dlm ati je la..)

mlm ahad
setelah penat kemas baju hasil dobi, mkn mcm2 dan mencari cd yg sampai sekarang tak jumpa.. tidur dengan lenanya..sedar2 dah isnin dan kena pegi keje..

cite hari isnin? nnt la.. nak mkn, lapo

ps: (nak buat ayat std) ..this is my blog, so suka hati la aku nak letak ape pun. lagi satu ape aje yg aku dah cite..maknanya itu je la yg aku nak cite, kalau ada tambahan dan aku rasa seswai nak cite, aku cite la..no further question, please.period!

No comments: