Friday, December 12, 2008

esok



hai!

adapun ini lah kaki kaki saya dan net ketika menghabiskan masa di bukit fraser tempoh hari.
dan esok, lusa dan tulat, aktiviti tempoh hari akan berulang lagi

esok
kami akan ke 'the mist', bangsar. it is time for clubbing!!. ye, kami akan masuk ke club esok dengan theme 70's. bukan ape pun. it is invitation by CIMB for their year-end party. last year, i dapat ipod shuffle for lucky draw. tahun nih bole tak nak dapat lagi? hikhikhik. sebab party nih bole bawak partner n family, so i bawak la net. sepatutnya ada sorang lagi, tapi orang tuh sibuk kan...

lusa
yiha! jika tiada aral yang melintang. saya, net dan encik padil akan berjimba jimba ke alam penuh kenyaman cameron highlands..yeaaaaaa tepuk tepuk!!. wah..tiada sabar rasanya mahu memetik setoberi dan membeli bonga bonga chenta. ye saya tahu saya gediks..tp saya memang suka menggediks..hikhikhik. harap harapnya jadi la percutian kami kali ini

tulat
mungkin selepas berehat rehat di rumah encik padil kami akan ukur mana mana tempat di KL ini. ya kami kami akan bercuti pada hari isnin itu..berjalan jalan sambil berborak borak dan bertukar tukar cerita.. muhahahah. untuk cukin n siti..itu lah..siapa suruh tidak mahu join? kan dah melepas saat saat bahagia?

hari ini
hari ni net ada PAC kat intura. sehari jek. so net, gud luck! i know you can do it because u have what they want! i'll pray the best for you.
dan saya..sungguh bersemangat untuk bekerja hari nih dan tidak sabar menunggu jam lima

sekarang
sekarang, saya sedang mengingati itu orang..haih...

1 comment:

Ku Murni Ku Izhar said...

aloo kwn! syoknyer nama I diulang bkali2...! rajin2 lg ler letak nama I yg glamor too! apa2pun TQ beb sbb bbuat hari2 aku lebih gumbira! (adoi skemA nya aku!)