Friday, January 26, 2007

amazing race

kalau di tanya ape prog tv yg paling aku tgu lately nih, jawapannya ialah the amazing race asia..
npe aku suka? sbb dia best ..

being a good rakyat malaysia, of course aku support team malaysia. dlm siri ni, ada 2 team malaysia.. satu team girl power, (joe jer n zab) n satu lagi syeon n andrew..
tp aku rasa if i'm not malaysian pun, aku still nak support diorg. sbbnya..

joe jer n zab
aku suke diorg sbb diorg betul2 support each other.. tak penah nak marah2, gaduh.walau lambat mcmana pun diorg still akan try jugak .. ada smgt utk melawan. and yg paling aku kagum.. diorg mmg bebahasa.. everytime dah abis atau dpt benda, mulut sure tak lekang dari ckp 'thank you'..mmg typical org malaysia lah.. (eh! ye ke?)

syeon n andrew
team ni aku tak la suke sgt. aku ckp camtuh sbb aku cuma suke andrew je sebenarnya. dia ni kalau dgn awek dia.. sungguh2 la penyabar..awek dia buat perangai pun cool je .. tak marah2. tp awek dia pun bagus, tak amek kesempatan.pastuh dia ni gentlemen la sgt2..urutkan kaki awek dia, bwkkan beg.. adus... baiknya.. ada lagi tak lelaki mcm nih kat mana2? kalau ada nak kirim sorg bulehhhh? hahahahh

so smlm tgl 3 team yg last je.. sape menang eh? kalau nak joe jer n zab yg menang buleh tak?

No comments: