Tuesday, December 19, 2006

blablabla

almost end of december ...

shit la .. td aku ade benda nak cite
alih2 ada org dtg kaco.. hilang idea aku
jap.. nak recall balik

hah! pasal ni
skang ada pilihan utk aku
ada offer kat penang
but sampai skang still blur2 lagi
dan kat sini pun ada jugak, pun blur2 lagi
hajat hati sebenarnya nak clarify kan sblm balik raya haji nih la
but... 'offer' dr penang tuh datang, but stil tak clear..
bukannya tak nak let go je yg kat penang tuh
masalahnya yg kat penang tuh 'org besar' kat umah yg adjust
adalah menderhaka untuk aku mengatakan 'tak nak!'

ape kata hati?
hati aku ckp.. mana yg konfem dulu, tangkap je
jgn buang masa
kalau yg kat penang tu konfem dulu
balik je
but, hope fully bukan back for good (mati katak aku sorg2 kat sana)
still nak chop ruang kat keramat yg mmg keramat tuh
tidak sanggup mbenarkan org lain merampas hak aku sblm nih
bukan ape.. ruang kat keramat tuh mmg hot! senang je nak cr pengganti
so.. aku still balik penang but, aku still ada kat keramat..kahkahkah
ape tuh? fikir la sendiri.. bijak kan?

so, just wait n see..time will tell
next year kita tgk la.. aku duk mane
debar siot!

No comments: