Friday, January 11, 2008

weng

hai
nama saya hanizan. kawan kawan saya panggil saya nizan atau izan atau zan. owh, lupe lak nak bgtau, saya sedang weng. weng yang amat sangat.

sebab weng?
saya tidak mahu menyenaraikan semuanya di sini. adapun mungkin org yg baca nanti akan bercakap di belakang saya nnt, owh, saya bencik keadaan itu(bila org menyebut di belakang saya). dan, saya adalah sedikit pelik. kalau saya weng, jangan datang pada saya dengan membawa nasihat berguna seperti 'sabar la, dugaan tuh' , 'relaks, akan ada hikmah disebaliknya' hahahah bukan saya riak atau sewaktu dengannya, tp plis..itu bukan lagi menenangkan hati saya, tetapi akan melemahkan hati saya..lagi pulak, saya bukan pembaca novel2 cinta, waima saya bukan yg suka mendengar ayat ayat sopan dan berhemah. dan, tika begini, saya tidak gemar org yg suka menunjukkan ke'concern'an yg terlebih atau fake! plis...just be urself. kalau sblom2 nih kau sesuke je biarkan aku tertonggeng terlentang, kenapa tetibe baru sekarang kau nak tunjuk kau concern?. owh, saya sudah semakin emotional dan gila.

apa2 pun andai saya kata 'biar saya simpan benda ini dalam hati saya', biar saya simpan, jangan paksa saya luahkan..dan kalau saya rasa saya belum mahu bersukaria, biarkan saya dengan cara saya.

dan bila saya rasa saya mahu satu ruang sendiri untuk bernafas, untuk berfikir masalah saya, untuk lawan hati dan perasaan saya yang sedang berkecamuk, biarkan saya. jgn paksa saya buat seperti aturan kamu. saya tak suka..

n when i said i want u to burst everything n anything..yes, it is U that i really need. but, where r U?

No comments: